Magicka, requete arreglado y mejorado vía parche

magicka  requete arreglado y mejorado via parche Magicka ha recibido un parche en Steam que limpia, fija y da esplendor a muchísimas cosillas que habían quedado medio colgando después de su lanzamiento a finales de enero. Entre lo más destacable está algunos cuelgues tontos en momentos concretos y algunas mejoras de conectividad que hacen mucho más placentero el encuentro online con otros jugadores ávidos de fantasía épica y cachondeo. Copiamos y pegamos, en inglés, la lista del total de arreglos y mejoras tras el salto.
Fixes Fixed save games disappearing when disconnecting from online game. (For real this time) Fixed crash for alternative character models appearing in cutscenes. (Chapter 7, Chapter 12). Fixed crash caused by conjuring large quantities of elements. Fixed crash due to beams merging. Fixed crash where Chapter 11 boss collided with shield. Fixed crash where Clients and servers would send old messages when reconnecting. Fixed high-end machine jitter. Improved network batching. (should result in serious network performance increase). Improved startup routine to prevent threading problems. Improved authentification on connect. (should result in fewer auth-failed) Fixed a missing file that resulted in french text not appearing correctly. Fixed immovable objects jittering. Fixed issue where characters would get stuck during cutscenes. Fixed issue where scripted player movement would remain after a cutscene. Fixed missing boss titles. Steam join through overlay fixed. Fixed Chapter 1 collision. (behind door) Fixed Chapter 3 collision. (you can now fall down the well) Fixed Chapter 7 cutscene lockups and other issues. Fixed Chapter 8 cutscene lockup. Fixed Chapter 8 navigation fixed. Fixed Chapter 9 cutscene lockups. Fixed Chapter 11 teleport issue. Fixed Chapter 12 cutscene lockup. Conflagration is now properly synced over network. Features/Balance Chapter 3 now has proper pirates by the picnic. Chapter 8 now has manual exit at the end of level. Fire Damage increased from 40 to 60. Spawned summons now capped at 16 per player. Goblin Pirate damage reduced from 155 to 72. Added server list filter option for “Password”. Removed obsolete port option of game hosting (always hosted on 27016 anyways). Server list sorting added (click the header).
  1. Reisor

    Ya llevan 6 updates en pocos dias. Yo estoy esperando a que paren de actualizar y este el juego para poder jugar decentemente.

    La verdad es que es un juegazo, aunque tiene bugs y varios de ellos me han hecho volver a empezar el capitulo otra vez, por eso digo que me quiero esperar XD

  2. RoNiN

    Y que yo no pueda jugar ni siquiera la demo por que el botón central de mi ratón es inexistente y no se les ha ocurrido que se pueda configurar esa tecla…

  3. tocapelotas

    Este juego es la polla en cebolla, y ni todos los bugs del mundo cambian eso. Esto es lo que yo llamo un diseño económico, si señor.

  4. Baxayaun

    Yo el otro día intenté jugar y fue la peor experiencia online que he tenido en mi vida…

    … pero como soy masoca, y la verdad es que molaban mucho las mecánicas, lo intentaré de nuevo este finde. :D